2. Ліцензія на провадження освітньої діяльності Кременчуцької гімназії № 23 (Розпорядження Полтавської ОДА № 329 від 11.04.2018 року)
3. Структура та органи управління Кременчуцької гімназії № 23
Адміністрація гімназії:
Директор гімназії - Ратушна Ольга Миколаївна
Заступники директора з навчально-виховної роботи - Іванова Марта Іванівна,
Єрьоменко Віра Тимофіївна
Завідувач господарства - Коваленко Наталія Іванівна
Головний бухгалтер - Хорольська Наталя Миколаївна
4. Кадровий склад у 2020-2021 навчальному році
Усього педагогічних працівників - 32
З них мають категорії:
"спеціаліст вищої категорії" - 14
"спеціаліст І категорії" - 4
"спеціаліст ІІ категорії" - 1
"спеціаліст" - 13
Мають педагогічне звання:
"учитель-методист" - 9
"старший учитель" - 4
Мають педагогічний стаж роботи:
20 років і більше - 20
від 10 до 20 років - 3
від 3 до 10 років - 4
до 3 років - 5
6. Територія обслуговування, закріплена за Кременчуцькою гімназією № 23
7. Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються
у Кременчуцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів № 23
Ліцензований обсяг - 780 учнів
Фактична кількість учнів станом на 29.10.2020 року - 452 учні
8. Мова освітнього процесу - українська
9. Наявність вакантних посад гімназії № 23
Станом на 29.11.2020 вакансії відсутні
10. Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
11. Річний звіт про діяльність ЗОШ № 23 у 2019-2020 навчальному році
12. Правила прийому до гімназії № 23
1. Прийом заяв для зарахування у перший клас 2020-2021 н.р. буде проходити в кабінеті директора з 01.03.2020 року по 29.05.2020 року за наявності медичної довідки та карти щеплень.
2. Переведення із інших закладів освіти відбувається протягом навчального року за заявою батьків або інших представників при наявності вільних місць у закладі освіти, медичної довідки та карти щеплень, яка підтверджує наявність у дитини всіх необхідних профілактичних щеплень або довідки про медичні протипоказання проти щеплень, відповідної медичної комісії.
Порядок зарахування відрахування та переведення учнів до Кременчуцької гімназії № 23 для здобуття базової загальної середньої освіти
13. Умови доступності гімназії № 23 для навчання осіб з особливими освітніми процесами
У наявності зйомний пандус
14. Додаткові освітні послуги - не надаються
16. Наказ МОН України від 28.12.2019 № 1646 "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"
ПОРЯДОК реагування на випадки булінгу (цькування) в Кременчуцькій гімназії № 23
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0111-20
ПЛАН
заходів спрямований на запобігання протидії булінгу
2020/2021 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
Ознайомлення учасників освітнього процесу з наказом МОН України від 28.12.2019 № 1646 "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти" |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Вересень 2020 |
Заступник з НВР |
|
2. |
Розробка рекомендацій «Як допомогти дітям протидіяти булінгу» |
1 – 9 класи |
Протягом року |
Практичний психолог |
3. |
Розміщення Інформаційних матеріалів в класні куточки «Установи, які забезпечують захист прав дітей» Гаряча лінія. |
1 – 9 класи |
Вересень 2020 |
Класні керівники практичний психолог |
4. |
Створення та поширення брошур для дітей: «Запобігання та протидія булінгу», «Кібербулінг – що це, та як це зупинити?» |
1 – 9 класи |
Жовтень 2020 |
Практичний психолог |
Проходження навчального електронного курсу «Комплексний підхід до вирішення проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні» |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
Жовтень 2020 |
Заступник з НВР, практичний психолог |
|
6. |
Поширення інформаційних флаєрів «Світ без насильства» |
8-9 класи |
Листопад 2020 |
Практичний психолог Педагог-організатор |
7. |
Розробка агітуючого відео «Стоп насилля!» |
7-8 класи |
Грудень 2020 |
Педагог-організатор |
8 |
Інформаційна презентація для батьків та педагогічних працівників «Причини, наслідки та профілактики булінгу у дитячому середовищі» |
Батьки, вчителі |
Квітень 2021 |
Практичний психолог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
Організовувати та проводити виховні заходи щодо об’єднання класного колективу, згуртування учнів, неприпустимості будь-які прояви глузування, насилля, цькування і просто нетолерантного ставлення у класі. |
1-9 класи |
Протягом року |
Класні керівники |
|
2. |
Проводити тематичні виховні години за участю практичного психолога, соціального педагога. Залучати шкільних офіцерів поліції, фахівців служб у справах дітей. |
1-9 класи |
Протягом року |
Заступник директора з НВР, класні керівники, соціальний педагог |
3. |
Інтерактивне заняття «Запобігання насильству над дітьми. Булінг в закладах освіти» |
5 класи |
Жовтень 2020 |
Практичний психолог |
4. |
Профілактичне заняття «Що таке конфлікти, та як їх вирішувати» |
5 класи |
Листопад 2020 |
Практичний психолог |
5. |
Творче заняття з учнями на тему «Щастя моєї сім’ї» |
5 класи |
Листопад 2020 |
Практичний психолог |
6. |
Тренінг до міжнародного дня толерантності |
Шкільна рада самоврядування школи |
Листопад 2020 |
Педагог-організатор, практичний психолог |
7. |
Правовий брейн-ринг «Знавці права» |
9 класи |
Листопад 2020 |
Учитель історії Педагог-організатор |
8. |
Участь у конкурсі соціальних відеороликів «Разом за добро!» |
8 класи |
Листопад 2020 |
Практичний психолог |
9. |
Заходи щодо Дня толерантності |
1-9 класи |
16 листопада 2020 |
Класні керівники, педагог-організатор, практичний психолог. |
10. |
Перегляд документального кіно про права людини в рамках мандрівного міжнародного фестивалю DocudaysUA. |
6-9 класи |
Листопад 2020 |
Заступник директора з НВР |
11. |
Театральна вистава «Подорож в казкову правознавчу країну» |
1-4 класи |
Листопад 2020 |
Керівник театрального гуртка |
12. |
Перегляд та обговорення відеоролика «Ми проти насильства» |
5-7 класи |
Листопад 2020 |
Педагог-організатор |
13. |
Заходи в рамках проведення акції «16 днів проти насильства» |
1-9 класи |
Листопад - грудень 2020 |
Класні керівники, практичний психолог. |
14. |
Участь у соціальному проєкті до Всеукраїнського дня гідності від Edcamp |
5-9 класи |
Листопад - грудень 2020 |
Практичний психолог Педагог-організатор |
15. |
Перегляд та обговорення відеороликів: «Розірви коло насильства: зупини насильство!» |
7 клас |
Листопад - грудень 2020 |
Педагог-організатор |
16. |
Виставка малюнків «Мої права» |
1-9 класи |
Листопад - грудень 2020 |
Педагог-організатор |
17. |
Тренінг «StopСекстинг» для дівчат про безпеку в інтернеті та секстінг (в рамках акції «16 днів проти насилля»). |
8 класи |
Грудень 2020 |
Педагог-організатор |
18. |
Організувати та провести спортивні змагання, що сприятиме нейтралізації їх гіперактивності та зняттю агресії. |
1-9 класи |
Лютий 2021 |
Класні керівники, вчитель фізичної культури |
Бесіда «Що таке булінг та кібербулінг» |
7-8 |
Лютий 2021 |
Практичний психолог |
|
Круглий стіл «Насильство в сім’ї. Гендерне насильство» |
9 |
Лютий 2021 |
Практичний психолог |
|
21. |
Перегляд документального кіно про протидію булінгу «Булер» та «Джованні і балет на воді» в рамках мандрівного міжнародного фестивалю DocudaysUA. |
6-9 класи |
Лютий 2021 |
Заступник з НВР, практичний психолог |
22. |
Проходження навчального електронного курсу «Протидія та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти. Курс courses.prometheus» |
Практичний психолог |
Січень-Лютий 2021 |
Практичний психолог |
23. |
Профілактичне заняття «СТОП-булінг» |
8 класи |
Березень 2021 |
Практичний психолог |
24. |
Тренінгове заняття «Протидія булінгу в дитячому середовищі» |
5-7 класи |
Березень 2021 |
Практичний психолог |
25. |
Інтерактивне заняття «Запобігання насильству над дітьми» |
7-9 класи |
Березень 2021 |
Практичний психолог |
26. |
Квест для учениць «StopSexтинг» |
9 класи |
Березень 2021 |
Практичний психолог |
27. |
Інтерактивне заняття «Конфлікт. Вирішення конфліктів мирним шляхом» |
7-9 класи |
Квітень 2021 |
Практичний психолог |
28. |
Інтерактивне заняття «Стоп, булінг» |
2-4 класи |
Травень 2021 |
Практичний психолог |
29. |
Заняття з елементами тренінгу «Попередження конфліктів у соціальних мережах» |
7-9 класи |
Травень 2021 |
Практичний психолог |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1. |
Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах. |
1-9 класи |
Упродовж року (За потребою) |
Класні керівники, соціальний педагог, практичний психолог
|
2. |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
1-9 класи |
Вересень 2020 |
Практичний психолог
|
3. |
Моніторинг стану забезпечення в класах безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування). |
1-9 класи |
Лютий 2021 |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
Проведення опитування (анкетування) учнів, їх батьків, учителів «Стоп, булінг!» |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Січень 2021 |
Практичний психолог |
|
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог |
|
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог |
|
7. |
Проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів та внесення (за потреби) до нього змін. Стан виконання аналізувати на нарадах, семінарах, педагогічних радах тощо. |
1-9 класи |
1 раз на семестр |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
Робота з батьками |
||||
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьки учнів |
Січень лютий 2021 |
Практичний психолог
|
|
2. |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Батьки учнів |
Лютий – березень 2021 |
Класні керівники, практичний психолог |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог, педагог-організатор |
17. Благодійна допомога