Happy Halloween 🎃
Ніщо не завадить нашій шкільній родині відсвяткувати разом, навіть відстань!!!
👻Кращі роботи наших дітей та вчителів 👻

Конкурс творчих робіт " Спогади минулого" ⭐
"Скрутні часи"
Моя прабабуся Мацун Євгенія Микитівна народилася 18-го січня 1912 року в селі Заможне. Сім'я була бідна, двоє діток, Іван та його старша сестра Галина.
Дитячі роки проходили в буремні часи після революції, громадянська війна розрухи та колективізація. В 1933 році голод, люди немали чого їсти, холодних та стомлених змушували працювати в колгоспі. В 1939 році моя прабабуся вийшла заміж.
А в1941 році розпочалась війна її чоловік пішов на фронт а вона залишилася працювати в колгоспі ,там їх змушували рити протитанкові окопи. Потім з 1943 року почалась німецька окупація люди працювали в полі під наглядом поліцаїв ,які знущалися над людьми. Коли звільнилося село повернувся її чоловік. Він був після тяжкого поранення і госпіталю, але через деякий час знову пішов на війну. В 1944 році вона народила доньку, яку назвала Галиною. По закінченню війни відбудовувалося наше село частина якого була знищена і спалена. В зв'язку з тим що хата була спалена німцями, її прихистили сусіди-багатодітна сім'я яким вона довіку була вдячна. Вона своїми руками відбудовували хату, а паралельно відстоювала колгосп, все це лягло на плечі жінок. Багато чоловіків навіки віддали своє життя за рідну неньку , а ті що повернулися були тяжко поранені.
Моєї прабабусі чоловік був також тяжко пораненим і лікувався в госпіталі через деякий час повернувся додому і в 1956 році народився мій дідусь Омеляненко Іван Борисович якому на цей час 64 роки. Мій дідусь був у армії із 1976 по 1978 рік служив в рядах армії. Потім він прийшов і одружився з моєю бабусею і так народився мій тато і моя тітка. Ось такими були часи. Я пишаюся тим що в мене такі чудові рідні які завжди мене люблять і підтримують.
Омеляненко Вікторія 5-Б клас

За результатами виборів президента гімназії 23 переміг Самченко Іван з 80% голосів.
Вітаємо 🎉🎊

Увага! Увага! Подія,на яку ми довго чекали!
23.10.2020 відбудуться вибори президента школи в онлан режимі ( голосування відбудеться у вайбері). Тож обдумуйте свій вибір!

Відеопривітання вчителів гімназії №23 від учнів🎊🎊🎊


Заходи до дня міста ⭐


Кращі роботи фотоконкурсу "Моє улюблене місце в Кременчуці"💫


Оголошуємо старт виборів президента школи
💫
Знайомтесь, ніші кандидати Самченко Іван та Качан Олександра.

В рамках благодійної акції "Серце до серця" проходить збір коштів для закупівлі кардіореаніміційного обладнання у дитячі лікарні. Давайте допоможемо дітям разом!!!


Заходи до Дня Миру 21.09🕊🕊🕊


Заходи в рамках місячника безпеки "Увага.Діти на дорозі". Частина 1.


 

 

 

Тренінг до Міжнародного дня демократії 15.09 з учнівським самоврядуванням. Школа лідерства.



"Вирушаємо в країну знань разом із Суперменом".   Святкування дня знань 1 вересня.


ПЛАН

заходів спрямований на запобігання протидії булінгу

2019/2020 навчальний рік

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Розробка рекомендацій  «Як допомогти дітям протидіяти булінгу»

1 – 11

Протягом  року

Практичний психолог  

2

Розміщення Інформаційних матеріалів в класні куточки «Установи, які забезпечують захист прав дітей»  Гаряча лінія.

1 - 11

Вересень 2019

Практичний психолог Милованова А.Р.

3

Семінар «Роль класного керівника у формуванні безпечного середовища в закладах освіти»

Класні керівники шкіл міста

24.01.2020

Заступник з НВР,  практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Заходи в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп боулінгу!»

1-11

10-14.01.2020

Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи

2

Бесіда «Що таке булінг та кібербулінг»

7-8

20.12.2019

Практичний психолог

3

Заходи в рамках проведення акції «16 днів проти насильства»

1-11

25.11.-16.12.2019

Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи.

4

Перегляд документального кіно про протидію булінгу «Булер» та «Джованні і балет на воді»

 в рамках мандрівного міжнародного фестивалю  DocudaysUA.

6-11

Листопад 2019

Заступник з НВР,

практичний психолог

5

Перегляд документального кіно про права людини «Послухай» в рамках мандрівного міжнародного фестивалю  DocudaysUA.

7

20.11.2019

Заступник директора з НВР

6

Заходи щодо Дня толерантності

1-11

16.11.2019

Класні керівники 1-11 класів, педагог-організатор, практичний психолог.

7

Круглий стіл  «Насильство в сім’ї. Гендерне насильство»

9-11

03.11.2019

Практичний психолог Милованова А.Р.

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах.

Усі категорії учасників освітнього процесу

 

Упродовж року

 

 

(За потребою)

Класні керівники,

соціальний педагог

Милованова А.Р.

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Усі категорії учасників освітнього процесу

Вересень 2019

Практичний психолог  

Милованова А.Р.

3

Проведення опитування (анкетування) учнів, їх батьків, учителів «Стоп боулінг!»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Січень 2020

Практичний психолог Милованова А.Р.

4

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог  

Милованова А.Р.

5

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог  

Милованова А.Р.

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

Упродовж року

Класні керівники  

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Практичний психолог  

Милованова А.Р.

3

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Заступник з НВР Єрьоменко В.Т.

 

 



Затверджую

Директор ЗОШ № 23

______О. М. Ратушна

 

 

Схвалено                                                                   Схвалено                                                      Схвалено

Учнівською радою                                                   Батьківським комітетом                              Педагогічною радою

Протокол № 4                                                           Протокол № 2                                               Протокол № 22

від 12.12.2018 р.                                                        від 12.12.2018 р.                                            від 15.01.2019 р.

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про зовнішній вигляд учнів

 Кременчуцької загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів № 23

 

1.            Загальні положення

1.1.         Шкільна форма, так само як і будь-який інший вид дитячого одягу,

повинна відповідати гігієнічним нормам, які викладені в санітарно-епідеміологічних правилах.

1.2.         Це Положення є локальним актом школи і обов'язково для виконання

співробітниками, учнями, які навчаються та їх батьками (особами, які  їх замінюють).

1.3.         Контроль за дотриманням учнями форми одягу зобов'язані здійснювати

всі учасники освітнього процесу (адміністрація, педагогічний колектив, учнівське самоврядування, батьківська громадськість).

 

2.            Функції шкільної форми

2.1.         Цим Положенням встановлюється визначення шкільної форми як

одного із способів створення ділової атмосфери, необхідної для навчальних занять.

2.2.         Діловий стиль одягу створює в школі ділову і робочу атмосферу

необхідну для навчальних занять; мотивує навчальну діяльність, формує відчуття корпоративної приналежності, поваги до традицій школи.

2.3.         Діловий стиль одягу сприяє прищепленню в учнів естетичних навичок,

культуру одягу, вихованню охайності, дисциплінованості, забезпечує створення комфортних умов навчання на весь навчальний період.

 

3.        Загальні принципи створення зовнішнього виду учнів 

3.1.         Акуратність і охайність:

§  одяг повинен бути обов'язково чистим, свіжим, випрасуваним,

вигладженим;

§  взуття повинно бути чистим;

§  зовнішній вигляд відповідати загальноприйнятим в суспільстві нормам

ділового стилю і виключати зухвалі деталі;

§  учні повинні мати охайну зачіску - стрижку;

§  нігті відповідно до санітарно-гігієнічних норм повинні бути

доглянутими (рівно обрізані, чисті). Довгі нігті – небезпека травмування, особливо на уроках фізкультури;

§  волосся, обличчя і руки повинні бути чистими і доглянутими,

використані парфумні засоби мати легкий і нейтральний запах;

§  дівчаткам 1-7 класів не рекомендоване фарбуватися згідно з санітарно

– гігієнічними нормами для попередження алергічних реакцій на косметичні засоби; дівчатам 8-11 класів можливе ледве підфарбовані вії та губи. Найкращий макіяж – непомітний.

3.2.         До ділового стилю одягу не відносяться наступні варіанти одягу та

взуття:

§  спортивний одяг (спортивний костюм або його деталі); пляжний одяг і

взуття;

§  одяг білизняного стилю; прозорі сукні, спідниці та блузки; надмірно

декольтовані сукні та блузи; вечірні туалети; занадто короткі блузи, що відкривають частину живота або спини; одяг з великими стразами, бахромою, рваний одяг;

§  масивне взуття на товстій платформі; вечірні туфлі (з великими

бантами, пір'ям, великими стразами, яскравою вишивкою, з блискучих тканин і т.п.); туфлі на надмірно високому підборі, оптимальна висота каблука – 5-6 см; взуття яскравих кольорів (червоного, зеленого, помаранчевого, жовтого тощо)

§  не рекомендовано екстравагантні стрижки та зачіски; фарбування

волосся в яскраві, неприродні відтінки;

§  масивні сережки, брошки кулони, персні; пірсинги; аксесуари з

символікою, що пропагують психоактивні речовини і протиправну поведінку.

 

4.        Єдині вимоги до шкільної форми. Стиль одягу - діловий, класичний.

Шкільна форма підрозділяється на: святкову, повсякденну і спортивну.

4.1.         Святкова форма.

Юнаки: біла сорочка (або українська сорочка-вишиванка), штани, піджак або жилет темного кольору (чорного, синього, коричневого), костюм, туфлі.

Дівчата: біла блуза сорочкового покрою (колір однотонний) нижче талії (або українська-блуза-вишиванка), застебнута або з невеликим декольте; спідниця або сарафан, штани темного кольору (чорного, синього, коричневого), класичний жакет, джемпер.

4.2.         Повсякденна форма.

Юнаки: сорочка однотонна, у клітинку, смужку (короткий або довгий

рукав), або «водолазка», піджак, штани, джинси класичного стилю темного кольору (чорного, синього, коричневого), краватки, туфлі (туфлі-кросівки), кросівки наближенні до класичного стилю (темних кольорів)

Дівчата: блуза сорочкового крою, або «водолазка», штани класичного стилю, спідниця європейської довжини, класичний жакет або жилет напівприлягаючого силуету, або костюм (піджак - приталений або полупріталений, однобортний, з відкладним коміром, прямими рукавами); туфлі на середньої висоти каблуці.

В холодну пору року джемпери, светри і пуловери  стриманих кольорів (темно-синій, чорний, темно-коричневий, темно-сірий).

4.3.          Спортивна форма.

Спортивний костюм (для занять на вулиці довга форма одягу і коротка форма одягу для занять у спортивному залі), кросівки, кеди.

Спортивні костюми надягають тільки для уроків фізичної культури та на час проведення спортивних свят, змагань.

4.4.          Для занять на уроках праці та занять суспільно - корисною працею –

фартухи, нарукавники.

4.5.          Педагогічний склад працівників школи повинен показувати приклад

своїм вихованцям, витримувати діловий стиль в своєму повсякденному одязі.

            

5.        Матеріал і колір

5.1.         Рекомендується використання тканин для костюмів, які повинні

володіти високою зносостійкістю, низькою пилеємкістю і середніми теплозахисними властивостями.

5.2.         Рекомендується використання для повсякденної форми тканини

блузок і сорочок: білого, бежевого, блакитного, сірого кольорів (з варіантами відтінків в даній палітрі). Не використовувати кольори: яскраво - червоний, яскраво - зелений, яскраво - жовтий, яскраво - помаранчевий і т.п., тому що вони не відповідають вимогам санітарних норм і можуть викликати «психологічне стомлення».

5.3.         Кольори жакета (жилета), спідниці та штанів для дівчаток та хлопців:  

чорний, темно-коричневий, темно-синій, темно-зелений.

 

6.        Права та обов’язки учнів

6.1.         Учень зобов'язаний носити повсякденну шкільну форму щодня.

6.2.         Спортивну форму учні носять тільки на уроках фізичної культури,

спортивних змаганнях.

6.3.         У дні проведення урочистих лінійок, святкових заходів, свят,

чергування по школі  школярі надягають парадну форму.

 

7.        Обов’язки батьків:

7.1.         Придбати дітям шкільну форму згідно з умовами даного Положення до

початку навчального року  і робити це в міру необхідності  аж до закінчення учнями школи.

7.2.         Контролювати зовнішній вигляд учнів перед виходом до школи в

відповідності до вимог Положення.

 

8.        Заборонено:

8.1. Учням школи перебувати  на уроці, в їдальні, спортивних та тренажерних залах у верхньому одязі і верхньому головному уборі.

8.2. Використання спортивної форми як повсякденної, а також використання спортивного взуття поза межами уроків фізичної культури.

 

9.        Заходи адміністративного впливу

9.1.         За порушення цих правил адміністрація, рада учнівського

самоврядування, батьківський комітет школи залишає за собою право на застосування різного роду стягнень:

- зауваження, бесіда, запис у щоденнику;

- повідомлення батьків учня (лист, телефонний дзвінок);

- виклик батьків учня до школи для співбесіди;

- знімаються бали, отриманні учнями класу в конкурсі «Кращій клас року»;

9.2.         У разі явки учнів без шкільної форми і порушення цього положення

батьки повинні бути повідомлені класним керівником протягом навчального дня.

Затверджую

Директор ЗОШ № 23

______О. М. Ратушна


 


Схвалено                                                                   Схвалено                                                      Схвалено

Учнівською радою                                                   Батьківським комітетом                              Педагогічною радою

Протокол № 4                                                           Протокол № 2                                               Протокол № 22

від 12.12.2018 р.                                                        від 12.12.2018 р.                                            від 15.01.2019 р.

 

                                                                              

 

 

 

 


 

 

 

Порядок використання мобільних телефонів під час освітнього процесу

в Кременчуцькій загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів № 23

Кременчуцької міської ради Полтавської області

 

На виконання вимог Статуту Кременчуцької загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів № 23 та правил внутрішнього розпорядку навчального закладу, для підвищення ефективності освітнього процесу, формування культури користування мобільними телефонами у школі

 

1.     Дозволяється використання мобільних телефонів для забезпечення

застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час освітнього процесу тільки з дозволу учителя, у якого в даний час проходить урок.

2.     Учні можуть використовувати мобільні телефони лише з дозволу вчителя в

окремих випадках:

2.1.    У разі термінової необхідності здійснити телефонну розмову (як виняток, при травмуванні, розслідуванні, вирішенні питань оздоровлення та лікування) учень має отримати дозвіл учителя та скористатися телефоном за межами приміщення, де проходить навчальне заняття.

2.2.    З дозволу вчителя скористатися функціями калькулятора під час виконання практичних та лабораторних робіт, розв’язування складних задач з окремих предметів (математики, фізики, хімії, біології та ін.).

2.3.    З дозволу вчителя використати функцію аудіопрогравача на уроках музичного мистецтва, заняттях вокальних гуртків тощо.

2.4.    Отримавши дозвіл учителя, учень може скористатися телефоном для пошуку невідомого слова (терміну), біографії письменника, тексту твору та інше.

3.     Забороняється використання мобільних телефонів під час уроків, заходів,

занять в школі без освітньої потреби.

4.     Учителя користуються мобільним телефоном під час освітнього процесу у

разі термінової необхідності здійснити телефонну розмову (як виняток, при відсутності учня, травмуванні, розслідуванні, вирішенні питань оздоровлення та лікування,) для зв’язку з батьками, медичною сестрою, адміністрацією.

5.     Користування мобільними телефонами всіма учасниками освітнього процесу

без освітньої потреби здійснюється лише до початку або після закінчення навчальних занять та під час перерв.

6.     Категорично забороняється пропагувати жорстокість і насильство за

допомогою телефону а також використання функцій фото - та відеокамери,

диктофона, аудіопрогравача тощо під час освітнього процесу (як під час перерв, так і під час уроків, виховних годин, заходів) у приміщенні школи та на її території за винятком відповідної вказівки педагога.

7.     Встановити наступний порядок використання мобільних телефонів під час

Освітнього процесу в навчальному закладі:

7.1.    Під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати або переводити телефон у режим «без звуку».

7.2.    Під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен

знаходитися на робочому місці.

7.3.    Якщо ж ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня, або учню після уроку, останніх уроків, проінформував батьків про вилучення у дитини телефону. З моменту вилучення у дитини мобільного телефону відповідальність за збереження телефону несе вчитель.

7.4.    Терміново зв’язатись з кимось по телефону можна тільки під час перерви або під час уроку з дозволу вчителя.

7.5.    Не залишати без нагляду мобільний телефон.

7.6.    Забороняється використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та

повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.

 

8.  Відповідальність за збереження мобільних телефонів адміністрація, педагогічний колектив, працівники  школи не несуть.